Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Istota szkoleń – strategia skutecznego marketingu i PR
2008-04-11 13:31:45

Większość właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw staje ciągle przed dylematem, czy warto inwestować w szkolenia dla swoich pracowników z zakresu skutecznego marketingu i public relations? Dodatkowe pytanie często zadawane ośrodkom szkoleniowym przez dyrekcje firm oraz instytucji dotyczy tego,

Czerwcowe NOWOŚĆI dla Ciebie Superporadnik + 4 Gratisy
2009-06-17 15:08:20

Czerwcowe NOWOŚĆI dla Ciebie Superporadnik + 4 Gratisy: Sekrety Kobiecej PsychikiOdrzucenie Wyśmianie - jak temu zapobiec?Najlepsze tematy do rozmowy z kobietamiNajlepsze artykuły Uncle Uwo

Żak - Szkoła XXI wieku
2009-08-07 14:17:49

Ta największa ogólnopolska firma edukacyjna to prawdziwa perła na krajowym rynku. Wieloletnie doświadczenie, poparte wyszukaną kadrą pedagogiczną prowadzącą zajęcia przyczyniły się do zdobycia zaufania wśród słuchaczy. Ugruntował się pozytywny wizerunek szkoły w świadomości społeczeństwa, a to najtr

Artykuł Żak - Szkoła XXI wieku
Targi Event - podsumowanie
2009-10-14 10:58:43

Właśnie takich targów potrzebowała branża – to główna myśl, która nasuwa się po pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event,  które odbyły się w dniach 6-8 października 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wzięło w nich udział 85 wystawców oraz 2665 zwiedzających.

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy inne Stylizacja kurs rachunkowości Gdynia

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.